tisdag, mars 28, 2006

morgon

Klockan är inte ens åtta, och jag är faktiskt uppe, även om jag inte behöver det. Känner mig mycket duktig, tyvärr cokså en aning trötthängig, dåsig, disig helt dimmig.
Fint va?
Utvärdering idag, Linjär algebra, ogillar sådant, så jag slutar skriva och försöker se pigg ut istället, om jag ser pigg ut kanske man i alla fall kan tro att jag tar detta lite allvarligt, tycker det är en aning viktigt och faktiskt möjligen skulle kunna ha något vettigt att säga...
nej, det blir nog helt okej, men jag HATAR utvärderingar, någon måste ju ha dem också.

1 Comments:

Blogger Tobias Öholm said...

Ogillar också utvärderingar, man säger bara saker man tror att dom vill höra, och sen får man ur sig spydiga kommentarer som man kanske inte borde ha sagt :|

6:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home