söndag, oktober 08, 2006

Uppdrag: Vattenkrig

Tusan också. Hur ska jag få ihop mitt handfat igen?
fick av någon anledning för mig att det var en utmärkt idé att skruva isär handfatet för att tvätta alla delar (anledningen till denna ljusa idé kan möjligen varit att det var totalstopp i rören men det behöver vi inte orda mer om) tyvärr kom jag sedan inte ihåg hur delarna satt. Hm, det är väl bara att leka lite med delarna tänkte jag, någon måste ju passa med någon annan, det kan inte vara så svårt. Det var det.

Nu sitter de nästan helt okej faktiskt, bara lite snett. Det droppar i alla fall inte, alltså måste de sitta nästan rätt...

Apropå inget, roligaste sättet att tvätta sitt badrum är att sätta på dushen och spruta med den överallt, myclket effektivt. Sådan tur att ingen läser den här bloggen längre.

3 Comments:

Blogger Tobias Öholm said...

haha, har en väldigt lustig bild av det där i mitt huvud nu, en såndär sak man skulle ge guld för att se i verkligheten faktiskt :P

Klart att ingen läser din blogg längre, varför skulle dom göra det. Ett bra tips att inte ge bort adressen till folk, då läser ingen den ;)

5:03 em  
Anonymous Anonym said...

Jag hittade hit igen. Länge sen :)
och jag håller med, bästa sättet är att duscha badrummet! :)
puss kram

9:50 em  
Anonymous Anonym said...

varför funkar inte mitt lösenord :(

7:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home